Monday

AAAAAAH. Mitt helvetes jävla huvud håller på att sprängas! ÅÅÅÅÅÅH DAMP!

Anyway, idag efter skolan så stannade jag kvar i eklanda tills typ halv ses och bara chillade med Philip Marcus Danjel och Sofie, sedan kom även Anna och William. Men det slutade med att alla stack förutom jag Philip och William. Envisa som dom är drog dom upp i skogen!? Pissmyror och småkryp all over the place.. Uek.
Just nu ligger jag iallafall i min säng och gör ingenting! Ska til pappa sedan, vill ba sova nu känner jag! Och inte vakna på ett bra jävla tag..
Såg föresten era söta kommentarer i mitt förra inlägg! Tack fina ni! Det värmer.
Mår inte prima just nu, längtar tills torsdag! Klassresa till småland! Underbart att komma bort lite, härifrån..
Nackdelarna är att vi ska tälta, i skogen, med småkryp/mygg, inga rena toaletter, kylan.. That's so not alicia style! Noo.
Hoppas att det blir mera sooooooooool & väääärme. Och inget jävla regn nu när vi åker, för då dör jag. BOKSTAVLIGEN!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0