Monday.

Hallå! Har inte hunnit uppdatera så mycket på senaste tiden, haft fullt upp. Efter skolan idag stack jag hem och åt och efter det åkte jag och mamma till torget. Glömde den förbannade kamerasladden hos pappa, igen.. Så ni får se det jag köpte senare när jag orkat gå och hämtat den! Haha. Det är måndag idag, ny vecka. Det enda jag vet om som vi har i läxa denna veckan är engelska och so. Så det är superduper skönt att kunna slappa lite nu! Var med emma en snabbis, men hon skulle övningsköra så hon drog för en liten stund sedan.. Vad händer nu!? Ska nog fixa iordning här, gå till pappa, kolla film osv. Hoppas ni mår bra och som sagt så kommer det nya i min gaderob upp här senare. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0