Nyduschad, trött och irriterad.

Hej på er!

Jag är så jäkla arg trött sur och illamående just nu, har en jävla mensverk.. uek.
Kom ur badet för en stund sedan, har sedan dess fixat iordning mig för sängen!
Jag är så jävla förbannad också.. Vissa människor står mig upp till halsen!
Så sjukt förbannad orkar ingenting just nu, vill bara slå någon/någonting. Hehe..

Träffade Emms förut en stund. Skulle egentligen träffat ******** men det blev inte så.. NEJ NEJ! Anyway, tror faktiskt att jag ska läsa lite spanska nu! Kommer inte kunna sova, så sjukt irriterad.. Förlåt för tråkiga inlägg! Det blir bättre om ett tag.. Hoppas jag.

Nu säger jag godnatt till er! see you bitches


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :D

2010-05-19 @ 08:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0