Saturday night

Hello bitches!

Vad har ni haft för er idag? Själv har man gjort massor av saker.. Hihi.
Först vaknade jag då upp brevid Emma, vid kvart över fyra mötte jag upp Rebeca.
Var med henne en stund innan jag drog hemmåt, la mig i sängen och bara chillade..
Efter ett tag blev jag sjukt trött på att bara ligga hemma och göra ingenting.
Så jag ringde min underbara kusin Alicia, och mötte henne vid centralen.
Med två av hennes kompisar, vi gick runt och tofflade i någon timme efter några failade stockholmare.. Jag ljuger inte när jag säger att dom slutade fan aldrig gå! Kändes som att dom var påväg hem eller något.. Hehe. Sedan skulle dom typ på något jävla disco utanför liseberg. I kön stog bara massa fjortisar.. Uek.. Jag och Alicia åkte hem till mig och nu sitter jag här! Kom nyss ur duschen, jävla mensverk.. Buuh!


Anyway, nu ska jag laga mat åt oss två innan jag dör! Hihi.

Här är två bilder på oss och en på mig och hennes underbara far!
Bilderna har ni nog sätt förut i bloggen, rätt så gammla.
Kisses



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Tackar! :) du har en fin blogg du med! :D

Har du gjort allt själv?

2010-05-16 @ 10:33:07
URL: http://chokladblondin.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt pappa hihi

2010-05-18 @ 20:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0