Sunday

Jag fattar inte vad det är med mig. Jag vaknade kvart över sju idag och har inte somat om efter det!? Igår vaknade jag vid åtta, så det var ju iallafall lite bättre.. Vet inte om det är pga saker som hänt osv.. Mitt humör är alltså inte på topp just nu! Så förvänta er inga "roliga inlägg" Ska försöka med något posetivt och bra, men vi får se. Måste göra so'n  sen som ska redovisas imorgon.. *SUCK* Det är även tynneredsdagen idag, massa glada jävla ungar som hoppar hoppborg, åker karuseller, käkar sockervadd osv.. Tror inte att jag pallar det.. Ska nog försöka åka till torget sedan och lämna tillbaka boddyn! Eftersom att jag hittat kvittot nu. Kul att alla här ligger och snarkar föresten! Önskar själv att jag kunde sova, men det går inte...

Kommentarer
Postat av: Jen

Hej, Jag har en fråga i min blogg som jag skulle behöva lite hjälp med om du skulle vilja vara så gullig och svara på den? :)



Ha en trevlig söndag!

2010-05-09 @ 14:02:18
URL: http://identitetmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0