Wednesday.

Hallå goingar!
Åh vad bra humör jag är på! Mådde ju ganska dåligt bara för någon dag sedan, känns fortfarande lite ibland men det är inte värt min tid liksom.
Idag var hela skolan, eller ah 6-9 på lindhagaskolan. Mysigt, verkligen.. Min basgrupp är åt helvete! Skulle lösa massa uppgifter i mölndal, gick ju lite sådär. Jag Danjel och Sofie gick mest för oss själva, utan dom från lindhaga som typ sprang iväg någon annanstans, wierd. Anyway vi gick bort till mölndals bro och mötte William och Marcus. Sedan påväg tillbaka träffade vi typ alla sittandes på en bänk utanför hemköp. Liam, Simon, Cissi, Nico, Felicia, Sam och typ massa. Vi satt där ett tag sedan stack vi upp till mölndals bibilotek. Vet inte varför jag var där men ;) Sen drog vi tillbaka till lindhaga och käkade, typ ingenting uek på den fisken.. Torr och smaka skit..
Annars har vi bara suttit i solen och schteeeekt, hihi. Påväg tillbaka till skolan mötte vi upp Axel, skön typ det där alltså! Hahaha, min pudding. waaayy. Hur som haver, tog bussen hem, nu sitter jag här. Ska åka och handla lite senare tillsammans med mammsen och packa osv. Åker ju på klassresa imorgon, jag och paddling.. Jaja vi får väl se hur det slutar. Nej nu ska jag ut och schteeeka på balkongen!
Kyyysss

Här har ni en bild på Nico och Cissi och en liten del av Liam. För dom e scnygggaa!


Kommentarer
Postat av: emelie

allt bra?:D

2010-05-26 @ 14:52:47
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0