" varför det tog slut mellan mig och min pojkvän

Jag är på fötter igen, jag mår bra! Eller inte helt fantastiskt, men bra.
Tänkte berätta allt som hänt med mitt ex, säger inget namn för det är han inte värd..

Läs, så läs allt. Annars har det ingen mening, hela texten handlar om olika delar.

Orkar inte berätta allt som hände innan vi blev tillsammans, varför det tog lite tid.
Men jag kan säga såhär, jag ville inte ens ha honom från början. Jag tyckte själv att han verkade vara en sådan jäkla player, och jag orkade inte bli sårad igen. Men han tog insiativet och skrev hur mycket han verkligen ville träffa mig och att det skulle bli någonting. Han skrev så oändligt mycket fina ord om mig så jag tillslut blev väldigt knäsvag, så vi träffades.
Första orden var rätt pinsamt, men han tog ändå insiativ och babblade på. Tillslut även jag!
Detta var den första november, en dag innan vi blev tillsammans..
Allt kändes så rätt, som att alla bitar fallit på plats, att jag var lycklig igen.
Trots att det var så kort tid, så mådde jag bra med honom. Han kollade in i mina ögon som att jag vore den vackraste på jorden, han höll om mig som att han aldrig ville släppa mig, han sa saker som att han ville att det skulle vara vi två för alltid.
Sen den femte kvällen, nästan natt inpå den sjätte. Fick jag ett sms
"jag vet inte om jag vill något mer :/<3"
Vi snackade tills två ungefär. Han sa att han älskade mig, men inte kunde ha ett förhållande just nu för att det hade hänt så otroligt mycket, och att han inte ville att det skulle gå ut över mig.
Jag anade att något inte stämde eftersom att om man älskar personen, inte vill vara utan den, så lämnar man inte den för det som hänt tidigare? Man pratar med varandra, försöker lösa det, och går vidare..
Dagen efter, inne på datorn ser jag att han skrivit "älskling, baby" osv till en annan tjej som han inte ens känner..
Jag blir så jäkla arg, besviken och ledsen så jag inte visste vad jag skulle ta mig till.
Först spelade han dum, men vek sig snabbt när jag sa att det inte är någon idé att ljuga, JAG HAR JU SETT ALLTING!?
Jag frågade hur fan han kunde med, att efter allt han sagt och lovat. Bara lämna mig och svika mig så grovt?
Hans svar var. " Jag ville inte såra dig, jag älskar dig"
Ehm, vänta lite nu... VA?
Och jag var tvungen att skriva till hans " nya brud " , så det gjorde jag.
Hon fattade tydligen ingenting, bad om ursäkt och sa att hon skulle snacka med honom och fanns om jag vill prata. Snälla. fick lite panik där. Vem är den sista jag skulle prata med, om inte du?
Och så skrev hon att hon var rädd för att bli sårad och en massa skit. Helt ärligt sa jag till henne, tror du att jag bryr mig det minsta om du är rädd för det? Killen har skrivit en hel jävla bok om hur mycket han älskar mig och aldrig vill ha någon annan. Och DU, som inte ens känner honom är rädd för att bli sårad?

Orkar inte ta upp alla konversationer, men det var en del.
Plötsligt, fick jag ett sms från mitt så kallade ex där det stog något i stil med " Jävla hora, skriver du till henne igen kommer jag fan aldrig mer prata med dig"
Hahah, snälla du. Jag skriver väl till vemfan jag vill, tycker du inte att hon är värd att få veta sanningen eller?

Och så höll vi på, tillslut så tröttnade jag och skrev att han aldrig skulle skriva till mig igen.

Idag, ser jag att hon " hans nya brud " har ett förhållande, hm spännande. Det har gått en dag och ni har aldrig träffats och är tillsammans!?
Men det var inte ens han som hon var tillsammans med, HAHAHAHA.
Fick en rejäl chock. Skrev att dom älskade varandra, samma dag som jag och han gjort slut, dagen efter det är hon tillsammans med en annan..

NU skrev han " men vi tog ju bara en paus, sa jag ju ", alltså han och jag.
HAHAHA fyfan, sjuka människor det finns. Redigt patetiskt.

JAG ÄTER IGEN, JAG SKRATTAR IGEN, JAG MÅR BRA IGEN!:)
Tack alla underbara vänner som alltid finns där för mig, tack även familjen.
Utan er hade jag aldrig klarat mig.

NU VET NI I STORT SÄTT ALLT!


Kommentarer
Postat av: Malin

Skit i honom han är ej värd dig... Du är för bra för honom ...Du ska aldrig slösa dina tårar på någon sån idiot det sa Emma till mig när hon var 8år gamal och de säger jag till dig de finns andra killar som är värda dig och kommer göra dig lycklig låt ödet ha sin gång så hittar du dit livs kärlek... Om du har problem eller något kan du alltid prata med mig gumman ... Tänker på dig och bryr mig...

2010-11-10 @ 21:03:11
Postat av: Anonym

han är ett äckel & inte värd dig.

du är värd mycket bättre sötnos!

puss

2010-11-11 @ 10:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0