Go dag ändå

Hade bara so idag, spanskan var tydligen frivilligt idag. Och jag var galet trött så drog hem.
Gick med Linnea in på torget, var där med henne i fyrtio minuter typ, sedan träffade vi på Liam. Han drog med mig och mötte Max, in på torget ytterligare en gång. Var där en stund, hjälpte Liam att hitta kläder, inte bara hjälpte... Valde själv ut dom och hjälpte till att piffa till det rätt!;) HAHAHAHA.
Liam : Tack för hjälpen mamma (L)
Så gulliga är dom!
Tog bussen hem vid fem, packade lite och drog över till pappa!
Nu ska jag ut och träffa Emms, tjocktröja + vinterjacka!
Känns verkligen att vintern är påväg... Saknar sommaren galet, fast vintern är ändå så mysig på något sätt!
Aja, kanske bloggar när jag är hemma igen! Ska nog försöka plugga lite. Fast glömde hälften av böckerna i skolan.. Huvudet under armen :)
Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0