knaaaaaaaaaaaaaaaas mannen

HALLÅ DÄR!
Nu ligger jag i sängen, kom hem vid tolv.
FYFAN VAD GO KVÄLL!

Kan ju börja att berätta om min dag.
Började som vanligt i skolan, var helt död, som vanligt. Har misslyckats så jävla mycket med mig själv nu det senaste... Helt sjukt, skolkat mer än hälften.. Inget jag är stolt över, tvärt om... VARFÖR ÄR JAG SÅ JÄKLA SKOLTRÖTT? Jag får ångest bara av att gå till skolan nu, helt seriöst. Okej, skolan är inte det roligaste, var det inte innan heller. Men jag gick på lektionerna och fick bra resultat på prov läxförhör osv.
Nu ligger jag efter i så sjukt många ämnen och har omprov på omprov... DÖR.
Men jag ska fan ta tag i detta nu! Vill inte gå ut med bara ig, gå om och börja med 97orna ;o eller gå ett tionde skolår, FUUUUUUUUCK NO!
Skitsamma, nu har jag gått in på något helt annat.
Efter skolan drog jag hem, efter att jag vart hemma en stund och fixat lite i mitt rum och kollat lite tv kom mamma in och fråga om vi skulle åka till frölunda torg och kolla på skor blandannat.
Hade även fått 250 av mormor till underkläder.
Med mig hem fick jag : En high school tröja (rosa) svarta leggins(tväääärsköna!) En rosa bh och 3 par stringtrosor och ett leppsyl. Hittade inga skor som jag ville ha, Eller som var bra nu mot hösten i regn och så, blir nog ett par nya boots och uggs längre fram. Så det blir nog att antingen åka till skopunkten imorgon eller något...
Fikade även på expresso house med mammsen, FY FARAO VAD GOTT! En varm choklad med mashmallows(stavning) choklad, socker och grädde på toppen och en slags varm baguette med typ skinka tomat och nåt mer i blev det för min del, ack vad gott det var!  
Jaja, eftersom att min kamera inte lever längre så blir det tyvärr inga bildar... Sörjer den verkligen så grovt, ingen förstår.. Det var min baby :( Hahah mobbad är jag...

Lite senare tog jag bussen mot eklanda mötte upp Moa och Elin, drog till gården och glodde lite på idol. Träffade Sofie och träffade folk. kan inte berätta allt här dock...
Hahahha så söta mäniniskor, träffades så många vi kände. Tvärpackade.. Bara jag och Sofie som var nyktra av folket som vi träffa typ.. Haha.
Aja, just nu ligger jag i sängen som ni redan vet, ska glo lite på tv & sedan sova.

Ha en underbar helg underbara ni!

P.s, känner att jag inte kommer att blogga lika mycket som förut...
Inte gjort på ett tag nu, jävla bloggtorka...
Känner att det inte är alls lika kul utan min kamera, men jag ska försöka, försöka att svara på era kommentarer, vissa som jag tillumed inte ens hinnit  svara på. Förlåt. Jag blir nog bättre om ett tag...
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0