searching for somethinge

Sed dag, blev bra!
Efter skolan mötte jag Emma på torget, vi tog bussen mot stan och jag fick med mig ett par boots hem!
Bild kommer imon, lämnade de hos mamma för sprayning...
Vi mötte upp Björn och Daniela (Emmas bror + tjej) och tog spårvagnen mot frölunda. De bjöd oss på mat och sedan mötte Jag upp Cissi Julia Emma Frida och Elinor. Dom skulle äta, vi gjorde inte så speciellt mycket. Åt, snackade och lite så.
Nu har jag duschat, tvättat håret, och lite andra tjejgrejor ;) och känner mig allmänt fräsh för att lägga mig i sängen om en stund!

Julia och Cissi på åby pizzeria, gick endast dit för att sötnosarna Jennifer och Frida praoade där! Hahaha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0