BLOGGTORKA

JAPP, så är det!
Har inte orkat skriva idag, orkat svara på era kommentarer eller nästan någonting.
Men jag hoppas att ni förstår mig lite också, skolan tar kål på mig.
Slutar fyra de två första dagarna, och halv imorgon.. Så när man kommit hem är man rätt så trött..
Anyway, funderar på att fixa mig inför kvällen snart. Börjar ju åtta imorgon, ogilla till max...
Har inte börjat plugga på spanskan heller, har förhör på torsdag så får plugga myyyycket imorgon!

Föresten, så såg ni nog i mitt förrförra inlägg att jag var rätt så sur, arg och besviken på min skola.
Nu är det såhär att dom tänker ändra våran grupp, får alltså inte gå med Cissi längre.
Är verkligen inte glad för dethär, dom tänker verkligen inte på eleverna...
Sedan ska man ju byta grupper typ 2-3 gånger per termin. för att "lära känna alla".
Alltså va? Fattar dom inte själva att det bara är helt och hållet idiotiskt.
ÅÅÅH, BLIR GALEN...

Whatever, orkar inte skriva mer nu.
Vi hörs imorgon bananas!

Me and Liam in tha schooool

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0