just a little late

Tänkte bara skriva ett sista inlägg innan jag somnar!
Hoppas att ni haft en fin dag. Min har varit helt fine! Vid halv tre ungefär kom Angelica till min skola, vi tog bussen mot torget och jag fick en jättefin halsduk från gina! En lite sen födelsedagspressent eftersom att jag fyllde i maj, men men haha. Köpte även ett armband, ett par örhängen och ett nagelack till min älskling igår! Så fick jag min halsduk idag :) Ganska roligt. Köpte likadana armband till bägge två, ett brunt till henne och ett svart till mig, hon hade den svarta halsduken som jag fick i vitt, twins! Haha, skämt osido.. Köpte även två hårband! Har köpt jäkligt mycket småskit nu det sista, lite smågodis här, tuggumin, dricka osv osv. Känner mig verkligen pank nu! BUUUH, life is a bitch.

Synd att batterierna till min kamera är fucked up, har tappat bort alla andra också så det känns inget vidare.
Därför det inte blivit så många kort, ett fåtal gånger med mobilkameran, som inte är något att skryta med direkt..
Men jag lägger upp en bild på halsduken som jag tog från google här!

En sånhär fast vit!
Man trär den över huvudet, två varv runt halsen och piffar till det snyggt!
99 kr från gina. Ett kap, och urfint nu till hösten!
Eller vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Visst! :) Allt bra?

2010-09-10 @ 02:51:55
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Nora Fazel

Åh, jag råder dig att köpa en jääättteeskön halsduk från Lindex! Kostar 199:- men åååh, så mysig! Grå, handstickad, stor och skön (:

2010-09-11 @ 13:48:55
URL: http://noraafazel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0