s j u k b i t c h

Har inte varit i skolan idag, var helt död och mådde inget vidare när jag vaknade.
Steg upp vid tolv när Danne kom in och frågade hur det var med mig.
Men det blir skolan imorgon! Måste plugga idag, så tror att jag ska börja göra iordning mig snart.
Bädda sängen, städa iordning lite och sen plugga!
Anledningen till varför det inte blir alls mycket bilder på bloggen längre är för att min kamera har gått sönder, buhuhuhu. Livet kan ju inte bli värre! Haha.
+ att jag har inte kunnat visa hur mitt rum ser ut nu när det är klart, eller ah klart och klart.
Fortfarande en kartong med filmer och så. Men allt är i stort sätt uppe på väggarna!
Ska köpa massor med ljus nu till hösten, hur mys som helst. Nya whiteboard pennor och lite annat smått.
Ligger just nu i sängen och glor på top model, är fortfarande rätt så trött men det får gå!
Aja, vi hörs senare sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0