GOKVÄLL OCH GLAD PÅSK

Har varit så grymt dålig på att uppdatera, men datorn hemma hos mamma e ju som sagt nästan pajj..
Nu funkar det inte att ladda den heller...
Åkte till borås med Emma i torsdags, när vi kom dit gjorde vi inte så mycket. Satt och snackade, åt och lite så. Och Emma däcka runt tio hahaha. Och jag somnade vid halv två typ. Dagen efter väcks man vid åtta... Morgonpigg som hon är plus att Tindra är vaken och musiken dunkar... HAHAHA.
Vid halv elva går vi iväg mot Danielas mamma, sjukt varmt vart det ute! Sedan tar jag, Emma och Björn och lilla Tindra bussen mot willys och handlar och sedan åker vi tillbaka och hämtar Daniela och sedan gick vi ner till någon sjö och grilla. Jättemysigt var det! Jag och Emma drog hemmåt vid sex och sedan sov hon hos mig.
Idag vart det påskfirande med släkten! Mina små hjärtan är ju nere från Dalarna, hur underbart som helst!
Emma tog bussen mot Eklanda vid halv åtta så möter jag och Valter henne och sedan tillbaka till mormor.
Men vi stannade bara en kort stund sedan tog vi bussen hem till henne, sedan gick jag till mamma och nu är jag hos pappa , haha :D
Fan... Skulle ju pluggat, men kom på att jag hade med mig fel no bok hem och fattar fortfarande inte vad det är jag ska plugga i spanska, och matte har alltid varit obegripligt..
Men men...
Fick även ett påskägg av mormor och morfar förut + hundra kronor, en påskkanin av mina småkusiner och hundra kronor på hm av mamma, och så min jacka för 400 då som jag köpte nu i veckan (istället för påskpressent).

WEEELL, VI HÖRS SENARE!

Kommentarer
Postat av: Amanda - fotoblogg :)

SVAR tack, jo bara bra,sj?

2011-04-23 @ 22:43:02
URL: http://mandispersson.blogg.se/
Postat av: perjin

tackar:)

är allt bra då:)

2011-04-24 @ 13:57:38
URL: http://piroz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0