OVER AND OUT

Det var länge sen du frågade hur jag mådde eller brydde dig
Då du sårade mig som mest frågade du inte ens "är du okej?"
Du fick mig att inse att drömmar inte blir till verklighet,
för mina krossades av alla dina svek.
Den önskan jag hade om ett värdigt liv,
rasade samman när du dissa mig på heltid.
Ibland så tänker jag på tiden det var vi,
men det är inget som jag saknar längre så jag skiter i’t.
Du var underbar och allt men efter ett tag jag såg dig förvandlas
för den du är idag det kan jag inte fatta,
du skiter i allt och går bara runt och snackar.
Du är FALSK och när du visade hur du egentligen var, ditt rätta jag
förstod jag att misstaget var du och inte jag.
För varje gång jag ser dig så tittar du snett,
jag undrar vad du är för nåt och vad som har hänt.
Du var den där perfekta men nu är du sämst.
Du krossade mitt hjärta gång på gång igen
Men jag gick vidare i livet med vänner vid min sida,
för jag orkade inte gråta mer jag orkade inte lida..
Men efter allt som du har gjort mot mig, det du gjorde då
har fått mig att inse att det aldrig var menat att ens bli vi två.

Kommentarer
Postat av: malin

sv: jo visst är det snyggt! :) bilderna är ifrån weheartit.com :)

kram



Var gärna med i dagens blogg! :)

2011-05-01 @ 08:47:57
URL: http://mallansundqvist.blogg.se/
Postat av: patricia

ja det är bra, själv? :)

2011-05-01 @ 10:49:11
URL: http://lifeaspatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0