Sitter ute på landet

Hej...
Sitter just nu mitt ute på landet mellan falkenberg och varberg hos emmas farfar.
Emma ligger i sängen och smsar och jag sitter här, vi kom hit runt sex typ.
Vi har vart ute två gånger, gick typ hundra meter till kossorna som typ muuua och glodde gärnet på oss. Hahah.
Vi har kollat på Big Brother också, och det är fan skam och skandal att Rodney åkte ut. Vafan gör alla tråkiga kvar liksom?????? Men hoppas på att mina fyra favoriter är i final. Gurkan, Katerina, Peter och Simon!
Imorgon ska vi åka till ULLARED! Hoppas på att få se Morgan och Ola-Konny! hahahah, det hade gjort min dag:D
Aja, vi hörs kanske imorgon kväll när jag är hemma igen!
Godnattpussar från mig och Emms ;)


Kommentarer
Postat av: Dessi!

Tack så mycket:D

Hoppas du haft en super bra dag!

2011-04-24 @ 23:26:34
URL: http://dezirees.blogg.se/
Postat av: dreamsandthoughts ☆

allt bra?:D

2011-04-25 @ 17:29:54
URL: http://dreamsandthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0