SKOLAN

FAN VA LAM DAG ELLER!
Först när jag vaknade, var tvungen att gå upp tidigare eftersom att jag skulle upp till dagis först och hämta mina "betyg" och så fick jag ett påskägg av Lasse, aw. Sen drog jag vidare mot skolan, har varit så jäkla trött och haft såå ont i huvudet hela dagen.... Sen efter skolan åkte jag hem till Jennifer, vi åt och kolla på tv och vid kvart i sex skulle vi tillbaka till skolan igen för ett "gymnasiemöte" tillsammans med alla åttor, och nu står jag i fritidsgården och skriver. Måste ta nästa buss för ska hem t pappa och hämta lite kläder, mitt smink och plattång och sen blir det vidare till mamma, fixa lite och sen BIG BROTHER!
Aja, kanske hörs lite senare. Min bärbara är ju som sagt dum i huvudet...
PUSS!
Jennifer hälsar!
Laugh out loud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0