Baby don't walk alone, come and walk with me

Hejsan hoppsan lillebror!
Tredje dagen på sommarskolan, helt okej förutom att det spöregna till och från hela dagen...
Efter skolan drog jag Jennifer Emil och Robin till ungdomsmottagningen, för att Emil var i stort behov av kondomer! Hahahha. Efter det så drog Emil och Robin vidare hem och jag och Jennifer stack till TL (Tynnereds lågpris) för att köpa nötter hihih. Det började åska och sånt, och nu spöregnar det igen. YEEEY SVERIGE!!!
Så hon stack hem tills sig för att äta och jag tror nog att jag ska äta snart..
Blir inte att träffa älsklingen imorgon, för mycket med allt, skolan, är trött som fan plus att det är skit väder.
Tror inte jag orkar gå ut mer alls idag...
Så blir att äta, nog ta ett skööönt bad och gosa ner mig i sängen till tvn!

Kommentarer
Postat av: Anonym

godmorgon sötnos :D

2011-08-11 @ 11:39:25
URL: http://natalies.se
Postat av: Sara

läget? :)

2011-08-12 @ 16:38:14
URL: http://sarawangmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0