Då var detta sommarlovet slut..TAGGA SKOLAN IMORGON... YEEEY -.-

Förlåt Förlåt Förlåt för att jag inte uppdaterat!
Men har varit upptagen... Men det känns ändå okej, kände att jag fick vara lite snål med bloggandet nu när skolan börjar imon..
Anyway, Älsklingen och Robin sov här i natt. HAHA SJUKA ÄR DOM! Galet kul hade vi!
Tror jag och älsklingen somnade vid halv sju typ, sju.. Och vaknade flera gånger men steg upp vid halv två typ.. Det känns ju också bra med tanke på att skolan börjar imorgon.. Men det är lungt är ändå rätt så seg nu..!
Vi drog mot spårvagnen typ tjugo i fem, Jennifer hoppade på vid torget och sedan fortsatte vi mot stan.
Var i stan en kort stund sedan drog vi bort mot kungsport för att kolla på rix fm festivalen och mötte Menderes och massa andra. Sån tur så hade Chris Medina inte sjungit än.. Den enda man brydde sig om att få höra typ.. Sen när han sjöng typ dog jag.. Så jävla grym! Rös i hela kroppen.. Så stod älsklingen och höll om mig också. Aw!
Sedan luffade vi alla mest bara runt.. Tog bussen hem vid halv tio och nu sitter jag här!
Rätt så otaggad för skola imorgon.. Men det är väl bara att bita ihop!

Men har haft ett bra sommarlov. Dock har jag inte gjort så mycket..
Men har träffat världens finaste kille! Så det har ändå under alla omständigheter vart det bästa sommarlovet hittils.. Tack alla underbara vänner också som gjort sommarlovet värt, alla knasiga och sjuka dagar, kvällar och nätter! Tack för allt. Puss

Idag, små luffare..

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Tack söta du!

Saknar fortfarande min farmor :(



Men vill du göra ett länkbyte i menyn?

2011-08-22 @ 16:11:36
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0