Happiness

Lycka!
Min älskling kom till mig igen vid tio i tio!
Har kollat hur många lingon finns det i världen för andra gången, denna gången med Mamma Danne Emilia och Älsklingen, fast han kom efter halva filmen typ :p
Mysigt att han sover här i natt också iallafall!
Var ute förut med Jennifer, med salt i en påse så letade vi upp mödarsniglar... För Tobbe sagt flera gånger att dom fräter i salt.. Nej vad hemsk jag är :( Men måste bara pröva... Men det spöregande så vi hittade inga sniglar :'(
Köpte choklad och sånt sedan drog vi till Jennifer, dock var jag bara där i tio minuter, en kvart typ och sedan följde hon mig en bit..
Anyway nu ska jag fortsätta umgås med min söta familj och älskling!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0