rökare är också människor, fast inte så länge.

Asså ni får ursäkta, men det har varit en kämpe lång dag!
Började halv tio, en jädra massa lektioner till tjugo i tre, sedan tog jag Jennifer Emil Jesper och Marcus bussen till mölndals bro, köpte neffes och Emil köpte en pizza. Jennifer Emil och jag satt mest och vänta på att klockan skulle slå fyra.. Eftersom att vi skulle på möte på "möllan" för info om sommarskolan..
Höll på till 20 över fem ungefär.. Sedan tog jag och Jennifer bussen hemåt, hon hoppade dock av i eklanda eftersom hennes mamma bor där. Fick ett sms från älsklingen & smsade Patrica, så bestämde mig för att dra mig in mot stan en stund och träffa dom. Mötte först upp Patricia och Isaac sedan kom älsklingen och sedan Robin och hans vän. Åkte hem ungefär kvart i åtta, är galet seg nu!
Börjar åtta imorgon... YEEEY! Idrott direkt måste gå hem ifrån kvart över sju -.- FML.
Ska läsa på lite mer engelska sedan blir det sova!
Puss

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Okej, var den bra då? :) (filmen jag saknar dig)

2011-09-01 @ 20:45:13
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0