Sängen med Jennifer

Heeeej! Ligger just nu i min säng och kollar tv med jennifer. Sån tur vi har att mamma kör oss imorgon till torrekulla som det heter där vi går i sommarskola.. Tror vi ska sova om en stund också. Imorgon efter skolan måste jag träffa min pojkvän! Inte vart med honom sen i söndags så saknar honom litegranna tihihi. Åh vi har en månad på torsdag! Fort det har gått.. Aja imorgon är det somsagt ännu en dag till i sommarskolan. Segt men ändå rätt chill. Man börjar komma igång och känna sig lite redo för skolan iallafall. LÄNGTAR TILLS VI FÅR VÅRAN IPAD. Eller fuck dom andra, men tills jag får den hahahaha :-d Aja. Ska sluta skriva nu. Hörs imån! Peace and love

Kommentarer
Postat av: emma puckonen

det gåår inte att smsa dig ? :s:(

2011-08-10 @ 14:59:45
URL: http://puckonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0