Trött efter en låååång dag...

Tvär kaosad dag... Men det har lugnat ner sig nu som tur är!
Har inte kunnat vara uppdaterad, efter skolan var jag med mina goa vänner och pojkvän och kom hem halv tio.
Ligger just nu i min säng... Helt trött efter denna jävla dagen... HADE TRE FUCKING HÅLTIMMAR FÖRUT -.- Första för att våran no lärare var sjuk... Sen en vanlig håltimma och sen lunch -.- Så drog en sväng till torget och käkade donken med Jennifer, träffade Sofia en snabbis eftersom hon drog tillbaka till Umeå förut ;/
Sedan blev det lite kaos efter skolan, inget jag tänker ta här men.. Allt är typ löst nu ändå!

Och har lovat mig själv.. För jag vill inte göra mina föräldrar besvikna mer.. Speciellt mamma, hatar att se henne gråta och speciellt pga mig..
Jag måste skärpa mig, sluta brusa upp när någon säger något eller när något händer.. Och bara ignorera det och hålla fokus på skolan.. Och jag är verkligen jätteduktig på att lägga mig i andras problem. Men det är endast för att jag bryr mig så mycket om mina vänner... Men jag måste verkligen försöka nu... Ändra på mitt beteende och bli en lugnare person.. För allas skull men framför allt för mig och min framtid..

Men nu ska jag sova! HÖRES. KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0