You can either focus on what's tearing you apart or what's holding you together.

Hej på er!
Har inte orkat skriva något idag...
Gick väl upp vid halv tolv fast vaknade ett par gånger innan...
Somnade inte förens halv fem, lite efter det eftersom jag inte kunde..
Kollade på nightmare on elm street med älsklingen häromdagen och när jag precis släkt lampan vid tio över fyra så såg jag en skugga brevid dörre på väggen, som såg ut med en man med hatt (vilket freddy krueger har i filmen...) Hahaha så var typ lite rädd men sen somnade jag...
Tog ett härligt bad förut sedan följde jag med syrran ut och träffade Sanela, var väl ute i två timmar ungefär och bara satt och snackade.. Sedan drog jag hem igen, väntar nu på att älsklingen ska komma och han sover här i natt! Mysigt.
Ah har väl inte så mycket mer att säga än att vi hörs!

Osminkade Morgonbruden, HELLOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0