Dont be disappionted if people refuse to help you. Because of them, you did it yourself.

Hejsan!
Ligger i min säng och kollar på någon vrickad men ändå intressant film på tv. Handlar typ om några giftiga ormar som typ smugglats in på ett flygplan, och dödar människorna...
Håller på att försöka uppdatera min iPad också, men det segare än vad jag trott..
Hur som haver, vet att jag inte vart alls aktiv på sista tiden.... men det har hänt väldigt mycket saker nu på sista tiden.. väldigt väldigt tråkiga saker, sjukt pinsamt och jag har vart en besvikelse för mina föräldrar.. förlåt..
Men Emma hjärta, vi klarar det tillsammans! alltid, right?
Sen har det varit lite annat strul också......
Trots att jag träffade min pojkvän en liten liten stund förut så saknar jag honom så sjukt mycket.. Men det är inte så konstigt kanske när jag inte träffat honom sen förra söndagen, och vet inte när jag träffar honom igen..........
Aja, vad har jag för mer val än att stå ut..?
Orkar inte blogga mer nu, kanske inte kommer orka va så aktiv på ett tag heller.
Mår inte som bäst just nu precis.....
Så vi hörs när vi hörs..
Sorry...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0