hurting like never before...

Med ett krossat hjärta och brännande tårar säger jag hejdå.
Kommer aldrig att kunna lita på en kille igen, du var det bästa jag hade & det finaste jag sett...
Så mycket känslor, svek och lögner... Vet inte hur mycket längre jag orkar..
Hur kan fem, nästan sex månader bara raderas, sådär? Utan ens medkänsla från dig är jag här ensam sårad och övergiven, önskar att jag kunde vara lika jävla glad som du. Jag ligger i min säng och försöker tänka på annat, jag kan inte ens gå till skolan.. Men hur lätt är det? Det gör ont när jag reser mig och jag har spykänslor hela tiden.. Efter allt du lovade, efter allt du sa, var det knappast såhär det skulle sluta... Men du har blivit någon annan, så det enda jag kan göra är väl att önska dig lycka till. Med tårar i mina ögon och med gråt i min hals, lycka till & än så länge älskar jag dig så det skär i mitt hjärta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0