i can't survive without you...

Asså åh, jag pallar fan inte mer...
Halvligger i min säng och vill bara försvinna, allt känns så jävla hopplöst...
Vet fan inte ens vad jag ska göra längre, eller vad jag ska säga... För ingenting blir ju bra ändå.
Fan, jag behöver dig som jag behöver luften för att andas. Du är hela mitt liv. Det ska ju vara vi två...
Alla gånger jag tvekat och känt att det var något som inte stämde, jag har alltid stannat kvar.. Alltid... För jag visste att det skulle lösa sig.. Jag måste få träffa dig, prata med dig..
Jag har aldrig mått såhär innan... Hela mitt hjärta bara vet att du ska vara med mig... Jag älskar dig så jag kan gå sönder, och jag gör vad som helst, VAD SOM HELST, bara det inte slutar här...
Jag är söndergråten, jag äter inte mår illa när jag ser mat... Jag behöver dig så mycket....
Du är allt jag har... Livet är inte värt något alls, utan dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0