KARMA IS A BITCH,

Nu ska jag nog sova snart, börjar ju trots allt åtta imorgon.. Måste kika efter mitt headset också som jag tappat någonstans i skolan.. Hade matte sista lektionen idag och första imorgon, så helst ska jag ju vara där först av alla..
Eller så kan det ligga i sofforna i fritidsgården, och jag och Jennifer var sist ut så det borde ju ligga kvar isåfall..
Anyways, precis börjat läsa "JAG KOMMER SEN" av Eva Wiklund, som handlar om backabranden. Ni kan läsa mer på google eller något, den handlar mest om "Johanna" som var med i branden, och mamman till henne är hon som "skapat boken".. Den verkar iallafall hur bra som helst!
Träffade Emma efter skolan också, vi flängde mest runt på Frölunda Torg, ett sånt jävla oväder det är ute va! Regn och storm så blåste ju fan iväg.. Aja har inte tid att sitta här & tjöta längre.
TTYL.
Saknar att ha långt hår :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0