VILL HA MER HÅR PÅ HÖVVET!!!

Åh vad jag saknar håret!! Mitt hår e jätte kort nu, tunt och slitet..
Eftersom jag drog ur löshåret för någon vecka sedan, eller ah det lilla som fanns kvar av det..
Och klippte mig sist på min födelsedag, 19 maj. VÄRLDENS SÄMSTA FRISSÖR!
Första gången jag e hos en frissör (som jag har minne av) Så skär hon av håret så jag ser ut som en fucking pojke?? Man ba jaaa tack! -.-
Anyways har köpt ricin olja tror det var Gynning som började med det va?
Det ska ju hjälpa håret att växa, den e slut snart eftersom att den e så liten men det e iallafall halva kvar..
Så får väl köpa ny när den tar slut.. Anyways, måste ta och klippa mig snart också, topparna!
KÖPA LÖSHÅR INNAN JUL! Och färga håret..
SÅ SAKNAR JAG SOMMAREN OCKSÅ, DÅ BILDEN TOGS, ELLER AH BÖRJAN AV SEPTEMBER..
Men VÄRMEN, man kunde gå i shorts och en mysig tjocktröja till skolan. Mmmm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0