Vissa saker är lätta att ta för givet, speciellt det man har eller människor man älskar.

Hej!
Kom hem för en liten stund sedan.
Vaknade upp brevid Emma imorse, vi gjorde inte mycket alls degade mest. Sedan vid 12 ungefär tog vi fram frukost men sedan kom vi på att vi skulle åka till Subway istället! Hahah så det blev frukost vid halv 2.. Sedan efter ett tag kom hennes pappa och träffa oss en liten stund, efter det gick vi till espresso house för hon ville ha en chai latte och jag köpte en jättedryg och äcklig brownie med vitt imellan, vet inte varför jag tog den när jag ätit den förut och tyckte samma sak då -.- Så lämna typ halva, tvingade även Emma att äta haha. 30 spänn i papperskorgen. Köpte även ett skitsnygg linne som går lite nedanför rumpan. Svart och typ silke. 99 svenska kronor från gina! nersänkt från 200. Sedan drog vi in mot staden. Träffade Robin Romario och någon Jerry, vi gjorde inte alls mycket. Efter ett tag drog Romario och Jerry så vi väntade lite med Robin på Isaac. Var med dom en stund och sedan drog vi hem. Och nu ligger jag här och kollar på tv! Myspys...
LÄNGTAR TILL NYÅR!
Aja pallar ej skriva mer nu, så nu vet ni lite om min dag.
TJOFF
Jerry Romario och DECO HAHA
Bästa Isaac!

Kommentarer
Postat av: emma

deco kan spela!

2011-12-29 @ 11:15:25
URL: http://bjoorkroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0