go natt mi na kä ra

Ligger i sängen har precis sminkat av mig borstat tänderna tagit av mig och släckt ner, csi är på tv och datorn i knät!
Vart i stan förut med Emma, drog en cheeseburgare och en obeställd coola -.-

Killen i kassan:
Ja vad får det lov att vara?
Jag: en cheeseburgare.
Killen i kassan: var det bra så?
Jag: aa
Emma: NEJ EN COLA OCKSÅ.
Jag: NEJ DET SKA VI INTE HA!!!
Killen i kassan: ja då blir det tjugo kronor.

Jag trodde han skämta men han går på fullt allvar och hämtar en cola och min cheeseburgare och jag får inte tilbaka min kära tiokrona.. SNYLTARE...
Var hemma runt nio ungefär, gjorde mig två mackor och la mig i sängen till efterlyst.
Har en redig diskussion med Loay på facebook just nu, ahahahaha så lajv!

Imorgon efter skolan blir det att följa med min bästis och hålla henne i handen när hon ska pierca tungan!
Tom jag är spääääänd, antingen dör hon av smärta eller så knäcker hon handen på mig...

Nu säger jag godnatt till er och återvänder med blicken till tvn,  CSI och även facebook med Loaaaaay.


du är knas, but i love you


Kommentarer
Postat av: lovisa

allt bra?:)

2011-02-24 @ 15:49:10
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0