pengar rullar in som det ska

Det var fan inte dåligt att jag sov hos pappa i natt alltså!
i går kväll kom han in med 200 kronor från ingenstans, och idag nu precis innan dom åkte kom hans flickvän in med hundra. Känner mig så älskad alltså! Hahaha.
Nejmen just nu sitter jag hemma hos pappa, har ingen aning om vad som händer idag. Känner mig som en idiot, har inget bestämt på hela veckan förutom typ två dagar (kanske). Varför ringer jag inte någon? laaazy chick.
Aja, funderar på vad jag ska göra nuuuuuuuu, äta? kolla film? ta på mig? gå över till mamma? hmm....
Whatever, vi hörs kanske senare. Min dator hos mamma e helt fucked up, men kanske lyckas få in ett litet inlägg ändå! Ciao.

kul jag hade igår kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0