sitter hemma hos simon

Hallå eller.
Förlåt för dålig uppdatering men har ej varit hemma.
Igår fick jag min tandställning... ont som fan gör det!
Emma följde med mig till ondontologen och efter det åkte vi in mot stan och mötte Idriss.
Emelie kom in efter någon timme, vi var där en stund sedan drog vi hem till mig hämtade lite saker och sen vidare till Emelie. Vi drog mot Simon, var där ett tag sen drog alla tre hem till Emelie. Kollade på 101 dalmatiner, aw.
Somnade brevid simon, eller ah det var dock jättesvårt att sova. Typ varmt kallt omvartannat..
Nu sitter jag hemma hos Simon med Emelie Simon och Hennrik.
HAHAHAH asså jag måste bara säga att Simons skratt dödar!
Sover hos Emelie inatt igen, gööödigt mysigt!
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0