sjuk

Tog nyss tempen, gud vad kul, 38 grader..
Jag har inte haft feber på år och jag blir aldrig sjuk mer än hosta förkylning, ont i magen typ...
Har ont i tänderna för dessa jävla gummibanden, jag är yr, trött i hela kroppen och är kallsvettig..
Pappa sa att det gick runt magsjuka mycket nu, så får väl hoppas att det inte är det! Har inte kräkts på flera år..

Ska be pappa köpa glass och godis sen!
Nu vet jag inte  riktigt vad jag ska göra, mitt rum ser ut som ett bomnedslag.
Lägga mig i sängen och kolla på film, men eftersom att alla mina filmer från datorn är borttagna och mitt nerladdningsprogram är fucked up... så blir det väl vänner som vanligt!
Hörs sen, om jag orkar.

Ungefär så här känner jag mig nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0