Temavecka i...

TEMAVECKA I SKOLAN HELA VECKAN... KUL -.-
Rätt soft att inte ha några lektioner på hela veckan och kunna sluta lite tidigare vissa dagar och börja lite senare.. men ändå? det är inte direkt kul och blir bara jobbigt att åka iväg på massa skit..
Börjar kvart över sju imorgon, vilket betyder att jag måste gå upp runt halv sex... ännu mera underbart!
Vi ska först till något inne i göteborg någonstans mot staden.. vara där en stund, åka mot angered typ käka och sen vet jag inte, men det är typ sammarbetsövningar (?).
Just nu sitter jag hemma hos pappa, kom hit för en stund sedan. Ska bara hämta min plattång smink och lite smågrejor. Tog med det mesta imorse! Var och handla med mami förut, mötte mormor och morfar inne i affären och dom åker till mina små prinsar imorgon. Avundsjuk? JA! Har inte träffat dom sedan nyår och dom kommer inte ner förens slutet av april. ARG ÄR JAG!
Aja, finns ju inget att göra åt...
Tror inte vi hörs mer ikväll, ska hem till mami, fixa lite kvällsmat, tjocka mig med lite godis som jag hoppas på att kunna få tugga nu, och bara slappa vid tvn och läsa lite svenska. Måste försöka somna tidigare ikväll!
Japp det var allt för mig just nu.
Vi höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0