2010

Känner att jag inte vart så speciellt posetiv och kärleksfull i mina senaste inlägg, hehe!
Så jag slänger in lite bilder från år 2010. ENJOY.

Början av 2010
vinter



vår


slutet av våren, tror jag. vissa bilder är från mitten/slutet på maj också.








mitten av 2010.
sommar



höst 2010




slutet



Men år 2010 är över, vi är redan i mitten på 2011.
Jag hoppas att detta året blir bättre för mig. Av många själ.
Och sluta träffa sånna idioter till pojks!


Detta tog ett bra tag att ladda upp, har suttit sedan jag kom hem runt tjugo över tolv...
Fanns otroligt mycket mer bilder, men bara dessa tog ju föfasiken hela natta...

Nu ska jag kila in och borsta tänderna, sedan blir det nanis!
SMELL YOU LATER

Kommentarer
Postat av: Sara

Fina bilder :)

2011-02-16 @ 10:05:53
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Emmie

sv:_ jaa.. allt väl?:)=

2011-02-16 @ 11:07:58
URL: http://emmiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0