någon kommer att sakna framtänder snart

Era jävla pissluffare, vilka tror ni att ni är?
Din äckliga lögnaktiga jävla player, Din äckliga brud kommer snart åka på en rejäl omgång, hon om någon borde vakta sin tunga just nu. Så jävla äckliga är ni båda två, patetiska jävla trasdockor.
Ni snackade bägge två skit om varandra innan, och direkt när vi två blev tillsammans så kunde hon inte leva utan dig och behövde dig, och du som sa att du älskade mig över allt annat högg mig i ryggen. Mitt livs största misstag var att jag gav mitt hjärta, mitt allt till dig. Jag trodde fan på dig, jag hade kapat av mig benen för din skull, gjorde fan allt för dig och vad fick jag tillbaka? SKITSNACK SKITSNACK SKITSNACK.
Tro mig, hade jag vetat detta från allra första början hade jag aldrig gått över sträcket vänner. Men det var ändå du som tog insiativet till att kyssa mig, säga de fina orden och få mig kär. DET VAR DU.
INTE JAG, utan du.
I hemlighet dolde du att du inte var kär i mig, du skrev till ditt äckliga ex som nu är din nya att du inte visste hur du skulle göra med mig - samtidigt som du skrev till mig att du älskade mig. Och din orsak var att du inte ville såra mig, och visste inte hur du skulle säga det på ett bra sätt. DU HAR SÅRAT MIG MER ÄN VAD NÅGON ANNAN HAR. Varje dag kommer det nya historier, nya lögner & nya bortförklaringar. Att du inte skäms över vad du gjort. Jag förstår inte, efter allt du sagt och efter allt du gjort, man går inte så långt som du gjorde om man inte menar det. Som en fucking jävla leksak behandlade du mig, hoppas du är riktigt jävla nöjd över att du fuckat upp mitt liv. jag hoppas verkligen din slyna till flickvän är otrogen mot dig IGEN, för det är precis vad du förtjänar. men antagligen efter allt som hänt och att hon sagt " du tog honom från mig, så nu tar jag honom från dig" så kommer det hålla länge mellan er två. Vad är det du försöker göra eller bevisa, ge payback? För att jag "tog" honom från dig? Belive me, hade aldrig blivit tillsammans med honom ifall jag visste att ni två saknade varandra, MEN NI HADE INTE PRATAT NÅGONTING, OCH VILLE INTE HA MED VARANDRA OCH GÖRA. Men visst, jag skiter fullständigt i er två nu. J
Jag mår fortfarande dåligt, jag äter knappt, för jag känner mig nästan aldrig hungrig, när jag äter känns det som att jag vill spy, jag har svårt att sova och hålla fokus. Ni har redan förstört mig, det räcker nu.

Horungar, om ni visste hur många som hatar er just nu. Ni bär skam över er själva, att ni ens vågar visa er tillsammans. En hora och en player, fan då kanske ni matchar varandra trots allt.
Hoppas ni ruttnar med varandra, ni är lika jävla äckliga och falska båda två.
TRASH

( JAG HAR ABSOLUT INGEN RESPEKT KVAR FÖR NÅGON AV ER. FRÅN BÖRJAN HÖLL JAG MIG LUGN, MEN DET FUNKAR FAN INTE LÄNGRE. EFTER ALLT JAG GÅTT IGENOM TACK VARE ER TVÅ, SPECIELLT DIG SÅ ÄR TEXTEN INGET ELAKT MOT VAD NI GJORT - INTE ENS I NÄRHETEN..)


Ord som var så starka och som man inte säger hur som helst, sa du helt utan betydelse...
Jag tog verkligen åt mig av vad du sa. För första gången i mitt liv kände jag mig älskad, på riktigt..
but everything you said was a lie..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0