kommer jag någonsin bli hel igen...

Jag borde göras som alla runt omkring mig säger, lämna dig bakom mig och ignorera mina känslor för dig.
Jag tror inte det är någon som förstår, hur jobbigt det är. Jag blir fortfarande helt varm i kroppen och får lyckorus när jag ser honom, jag känner fortfarande på något sätt att han är min när jag är i hans närhet. Jag har aldrig varit så rädd förut, jag är rädd hela tiden, att se dig med någon annan är det som skrämmer mig mest.
Hade jag vetat att senaste gången jag kysste dig skulle vara den sista gången jag kysste dig, höll om dig, hade din hand i min, senaste gången jag låg tätt intill dig... Hade jag aldrig slutat kyssa dig, hade aldrig släppt taget om dig eller din hand. Jag hade lika gärna kunnat dö i dina armar, för livet hade ingen mening utan dig.
Men allting gick så fort, jag hann inte med i tiden. På något sätt är jag fortfarande halv, jag står på benen, men inte med dig. Jag saknar dig, jag behöver dig, Jag har inte glömt dig eller vad du gjort. Men jag kan inte sluta älska dig, den du var. Så underbar, det bästa som fanns, han som gjorde mig lycklig.
Men jag lär mig väl med tiden jag också.. Att du inte ingår i mitt liv, att du inte är min prins, min kärlek...
Tillslut hoppas jag på att jag kommer accpetera på att det inte finns något kvar, att det är över...
Att ens tänka på det river sönder mig innombords.
När jag ser på andra, i ett lyckligt förhållande, när jag ser andra stå och hålla om varandra som om dom aldrig ville släppa taget, jag ser hur kära dom är och hur mycket dom verkar tycka om varandra - exakt så jag kände och trodde om dig till en början.
Jag vill ha tillbaka tiden, trycka på stopp och stanna där... Jag tänker ofta på det vi gjorde tillsammans, våra minnen och det vi gick igenom. Både skratt och tårar, alla filmer vi såg, alla låtar vi låg och lyssnade på, när båda sjöng med, alla gånger vi bara legat i din säng och kollat in i varandras ögon, glömmer aldrig när du såg mig i ögonen och sa : Jag älskar dig.
Jag blev helt knäsvag, har nog aldrig varit så lycklig förut..

Denna texten har egentligen ingen mening... Men jag ville bara säga..... Jag saknar dig, saknar oss..

Kommentarer
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

sv; tack! :) fint skrivet

2011-01-18 @ 11:57:54
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0