lite känslor, had to get it out of me..

Mitt liv blev så perfekt den dagen, då du kom in i mitt liv. Som en stjärna lös du upp hela dagen och hela mitt liv. Jag kände mig så glad, allting kändes så rätt. Du fick mig att känna mig älskad, på alla sätt. Du var han, den där killen som jag aldrig trodde fanns, han man bara drömmer om fast aldrig får en chans. Jag hade aldrig varit så säker på ett förhållande förut, det jag hade med dig ville jag ha kvar livet ut. Men du ändra den du var du ljög om allting,det gick så snabbt och på bara några sekunder så var du inte längre min. Allting du någonsin sagt till mig var bara rent skitsnack, när jag fick höra allt grep jag av panik och fick en ångestattack. Varför gjorde du så mot mig, var det kul att bryta ner mig, se mig gå sönder i bitar, som att ha fallit från ett berg. Men du har aldrig något svar hur mycket jag än ber dig. De enda ordet jag får höra från dina läppar är ordet förlåt, eller att du inte har något mer att säga och inte vet varför du gjorde så. Du sa aldrig något till mig, det var jag som fick ta modet till och faktiskt fråga dig. Först spelade du dum men vek dig ändå ganska snabbt, men jag ville knappt tro på det efter allt som du har sagt. Jag simmade i ett hav, där du dränkte mig i lögner, julen var värst där höll jag på att gå under. Det dumma var att från början trodde jag faktiskt att du brydde dig, på att vi skulle kunna gå vidare, kanske tillumed en dag där du stod brevid mig. Jag trodde du var äkta och du var allt jag ville ha, men för dig fanns det en annan, inte fan var det jag. Efter alla fina ord som du sagt till mig, efter alla underbara stunder som jag har delat med dig. Så är det inte så lätt för mig att bara glömma, jag tänker på det vi delade och enda gången jag ser dig nu är i mina drömmar. Det gick visst för dig, att gå vidare som ingenting har hänt, du förgyllde mina dagar men har nu även på kärleken vänt. Jag hoppas att du är stolt över det du gjort och får det bra med henne, eftersom att jag nu var så väderlös, ja det var ju någonting som inte stämde. För man gör inte så som du gjorde, man gör inte sådär, för varför ska man göra så om man ändå inte är kär? Jag kommer nog aldrig att få riktiga svar på mina frågor, för du har kastat bort allt som betydde något, hela min värld står nu i lågor.
Jag kommer aldrig glömma hur kär jag var i dig, hur glad jag var när jag var i din närhet och det vi delade tillsammans, men jag måste gå vidare nu för du är någon annans. Men hur ska man kunna gå vidare från något man trodde var ens liv, det kommer att ta tid innan jag byggt upp mig själv och mitt liv. För du var ju den som fick mig att må bra, du var den enda som förstod och du accpeterade mitt jag, men det var bara lögner det var bara något du sa. Den dagen då jag fick reda på dig, på dig och henne jag fattar ingenting efter bara två dagar, vafan var det som hände? Men sen sa du till mig att du inte ville förlora mig, att vi skulle vara vänner. Jag förstår inte riktigt vad du tänker med, först ger du mig kärlek och sedan gör du såhär? Du har förstört så mycket för mig, mer än vad någon annan gjort. Nu är det jag som står ensam men vet också vem du är, hoppas bara att det var värt, att såra mig såhär. Jag kommer aldrig kunna lita på dig igen, känns inte mödan värt att ens vara din vän..


Kommentarer
Postat av: Jossie

Sv: Superkul att du är med och deltar! :) Lycka till!

2011-01-07 @ 13:59:15
URL: http://jossies.se
Postat av: nicklas

ja dne är riktigt bra :)

2011-01-07 @ 14:06:56
URL: http://fejkadblond.blogg.se/
Postat av: ebby

Sakta men säkert ser jag dig bli den tjejen du förut var, när du och jag var vi och allting var bra.



jag älskar dig alicia gumman, och jag kommer alltid att göra det. om det är något, minsta lilla, så är jag ett telefonsamtal bort. ring och jag kommer på direkten. Du är för bra för att må dåligt och han vet inte vad han förlora när han gick ifrån dig. men du kommer få det bra älskling, allt löser sig tillslut.



du skriver som en gud btw! och du är mega bra

2011-01-07 @ 14:36:04
Postat av: Sara - Only me

sv tack sweetie<3

2011-01-07 @ 14:44:07
URL: http://ssasas.blogg.se/
Postat av: I S S A ♥

sv: hihi okej ;) kanske dags att vända på dygnet? ;)

2011-01-07 @ 14:48:53
URL: http://lillaisabell.blogg.se/
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

sv; ja verkligen!

fint skrivet :D

2011-01-07 @ 19:35:56
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: Jossie

Hej! nu är vinnaren i dagens blogg utsedd, in och kika ifall just du vann! :) och om inte passa på att delta i dagens tävling så har du ännu en chans att vinna! :)



Kram!

/Jossies.se

2011-01-08 @ 11:30:38
URL: http://jossies.se
Postat av: ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt

Superfin blogg du har! Var gärna med i Dagens Blogg! Kram

2011-01-08 @ 12:56:57
URL: http://ellminas.blogg.se/
Postat av: LIENE

du behöver inte vara vän/ihop med honom längre. Om han sårade dig är det bättre än att han skulle göra det om några år. Nu har han inte slösat bort din tid så lång tid som det kunde blivit.

2011-01-08 @ 16:24:12
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0