VILLE BARA SÄGA GODNATT OCH SKRIVA OM MIN JÄTTEINTRESSANTA DAG!



Funderar på att sova nu alldeles snart, händelserik dag idag...
Tog först bussen som emms klev på, bytte till 99 på frölunda torg och åkte mot lindholmen. Träffade Idriss och Simon där... Var väl inte jag riktigt pepp på men allt har löst sig nu. Så det känns la rätt så bra.
Efter det åkte vi in mot stan, jag och emma. Där inne såg stötte vi på Emma och Elinor, min lille tosse Ellie skulle sjunga och spela gitarr i nordstan, så jäkla duktig! Så och lyssna lite på henne, sedan mötte Emma upp Idriss och dom kom tillbaka till oss, vi mötte upp Frida och Lone, tog en neffe på det och sedan var det bara jag Lone Emma och Idriss. Kan ju inte precis påstå att vi hade så jättekul. Åkte mot simon för emma ville snacka, var där i typ fem minuter, så det kändes liiiiiiiiite meningslöst... Anyway, var hemma ganska tidigt. Är jäkligt seg nu, gick ju trots upp vid åtta i morse, så ska nog försöka sova strax! Imorgon ska jag nog försöka plugga lite, matteprovet kommer som vanligt att gå åt helvete... Lite spanska och no kanske också! Så kanske jag åker med mamma och tränar också, men hon ska åka så tidigt på morgonen, så vet ej om jag pallar. Sen vet jag inte mer vad som händer, men vi får väl se. Pluggsöndag kanske? Låter dock inte som mig.. Säger jag att jag ska plugga blir det ej så...

BLEV FRÄLST IDAG I NORDSTAN OCKSÅ! Så nu lever jesus i mitt hjärta och han har planer för mig, han älskar mig , men jag måste lära känna honom innan han besvarar mina böner!

Hahaha, känner mig så lyckligt lottad, Känner mig typ utvald... Fast nä... Dom sa att jag kunde prata med jesus nu, svarar han mig eller? Har dock inte pratat med honom som dom sa att jag kunde göra när jag kom hem. Men det var dom som ville frälsa mig, och det är ju ändå jesus och han som älskar mig som dom sa, då borde ju han ta första steget och snacka, eller?....

Hahahha, sjuk är jag. Men det var lite kul. Men tror fortfarande på karma, och att GUD är en av oss alla, och att jesus har funnits men inte så där överdrivet typ gått på vatten och allt annat sådant.
KARMA IS A BITCH.

Nej nu babblar jag på reeedigt mycket för att jag är trött. Så, vi höres tomorrow!
GODNATT

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

tack så mycket =) haft en bra helg än så länge? ^^



vi får lägga varan på bloglovin om du vill (a)

2011-01-16 @ 13:26:59
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0