30 sanningar om moi

1. Jag har väldigt svagt självförtroende.
2. Jag har alltid med mig en borste i väskan, och borstar ofta håret ute även på stan..
3. Jag har ett ticks att göra konstiga ljud med halsen som många i min omgivning stör sig på.
4. Jag har under sommaren blivit livrädd för fiskmåsar, aldrig vart förr.
5. Jag trivs bättre hos pappa än hos mamma, jag älskar båda lika mycket men känns bättre här..
6. Mitt liv har vart upp och ner hela livet, och jag har varit med om otroligt mycket.. negativa saker..
7. Jag har vart självmordsbenägen och vart hos psykolog under en tid, länge sen nu!
8. Jag jämför ofta mig själv med andra och har svårt för att ta imot komplimanger från folk.
9. Jag har agritionsproblem och i vissa situationer spårar det ur totalt..
10. Min familj och vänner är det bästa jag har.
11. Jag tror på karma, väldigt mycket på spöken/andar, och på ett tidigare och nästa liv..
12. Jag är extremt skoltrött.. Trots att det är sommarlov, så mår jag dåligt när jag tänker på skolan.
13. Jag stör mig as mycket på tjejer jag inte känner som går runt och glor snett och bitchblickar bara man går förbi. Alltid tjejer..
14. Jag har aldrig haft ett seriöst förhållande, men hade vart helt underbart att ha.
15. Min pappa är spansk.
16. Jag har tandställning.
17. Jag röker...
18. SPINDLAR och andra småkryp är det värsta jag vet.
19. Min allra bästa vän heter Emma.
20. Jag gråter till disney filmer, och till alla kärleksfilmer.
21. Jag har aldrig träffat min farfar, men ändå vill jag inget hellre än att bara få prata med honom, en enda gång.
22. Jag älskar att sjunga, och gör det ungefär hela tiden.
23. Jag kan inte leva utan musik.
24. Jag tycker att sveriges väder suger hååååååååårt
25. JAG VILL TILL SPANIEN!!!!!!!!!!!!! NU!
26. Jag bråkar väldigt ofta med min lillebror... HAHAHAHA
27. Jag älskar min stad och tycker att göteborska är världens charmigaste dialekt!
28. Jag älskar att träffa nytt folk som jag kommer bra överens med, och skaffa nya vänner.
29. Sena sommarkvällar med goa människor ute vid havet eller vad som är bland det bästa som finns.
30. Jag brukar prata med mig själv när det inte finns någon annan att prata med..


Kommentarer
Postat av: emma puckonen

hahah jag brukar prata med mig själv när det inte finns någon annan att prata med. för söt! <3

2011-07-08 @ 03:47:47
URL: http://puckonen.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! :) Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/july/fredag-dagens-blogg-1.html#comment

2011-07-08 @ 11:17:26
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

sv: tack sötis :*

2011-07-08 @ 15:17:08
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0