BLOND BIMBO

Go kväll, eller ah god natt på er!
Idag eller ah igår -.- har jag vart hur seeeg som helst, så ni fattar inte!
Först gick jag upp halv elva, hade ställt klockan för att jag ville börja ändra tider och inte sova bort hela dagen!
Det gick väl lite sisådär... La mig i sängen igen vid elva och sov till halv ett...
Sedan satt jag mest vid datorn och kände att ögonen typ gick i kors...
La mig i sängen fyra igen och vaknade med ett ryck när farsan och lillebrosan kom hem runt halv fem tjugo i typ.
Träffade Emma en snabbis runt sex, hämtade mina grejor hos mamma och sedan över med det till pappa.
Vi drog till donken och hon bjussa på mat, som vanligt typ... hahah hon skämmer bort mig! (a)
Orkade inte gå runt och hänga på torget för att jag var så jäkla seg så efter att vi käkat tog vi bussen hem halv åtta. Hon till sig och jag till mig. Mötte upp Marie vid nio, vi drog hem till henne och satt och chillade på hennes balkong, neffade, spelade på mobilerna och jag lekte med hennes iphone hehehe. Sedan prövade jag även hennes blonda löshår, AHHAHAHAHA jag ska lägga upp bild nu! Skojar inte.. såg ut som en polsk hora!
Tror jag stannar som brunett...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0