BRÅTTOM BRÅTTOM

Hej hej!
Sitter nu hemma hos pappa i myskläder, ska möta Marie vid elva vid busshållplatsen och sedan sova hos henne.. Var egentligen inte menat... Min pappa skulle vart ute hela kvällenm/natten så jag ville inte va själv så försökte fixa det på alla håll och kanter men sen pallade jag inte och sedan frågade Marie om jag ville sova hos henne, hon bor ju ändå precis här så why not..
Var som sagt barnvakt idag åt sötaste Valentino, det gick jättebra! Fast busig är han allt ;)
Mamma körde mig så var där tjugo i elva, och Rosanna drog en stund efter för att jobba.
Jag och Valentino kollade lite tv och busade lite, sedan gick vi ut runt tjugo över 12, försökte få han att somna i vagnen men det var omöjligt haha! Vi tog spårvagnen en sväng till torget, gick runt lite där och allt var så spännande! Sedan köpte jag en banan till honom som jag fick honom att äta upp ute i solen, och sedan la han sig ner under filten och somnade äntligen! Vi tog bussen klockan två mot stan för att möta Wille, och sedan direkt spårvagnen tillbaka hem igen. Snacka om att jag var trött... -.- Och Valentino as pigg!!!! Han sprang runt och kasta grejor här och där, kuddkrig, skrek osv osv. Haha så söt är han! Hans mormor hämtade honom runt fem så fick jag pengar av henne och jag och Wille gick mot spårvagnarna, han åkte in mot stan för att träffa kompisar och jag vidare mot torget där mamma hämtade upp mig. Vi åkte mot mormor och morfar för mina älsklings prinsar Valter och Vidar har äntligen kommit ner från Dalarna igen!! Så vi grillade, käkade, var med Valter på lekplatsen och bara myste typ, jag och mormor skrev dessutom ett brev till mitt fadderbarn! Så nu är det också gjort! Sedan åkte vi hem runt tjugo över åtta, och då började det SPÖREGNA BOKSTAVLIGEN!! Var pissepblöt när jag kom hem trots att jag bara sprungit från parkeringen och upp, supröret precis utanför min port SPRUTADE vatten hej villt åt alla håll så självklart fick jag det på mig -.-
Aja hinner inte skriva mer nu, måste ut till Marie!!
Hörs imon, pussssss

Min finaste Valter och våra goa sandkakor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0