HEJ HOPP I LINGONSKOGEN

Hejsan på er mina kära vänner! HOHO
Sitter just nu hemma hos mig med Emma, hon fixar sig vilket jag också ska göra snart.
Eftersom vi ska in till stan sedan och möta upp Adam och Wille.
Var även inne i staden igår med Emma, vi tog en kvällsfika på Frank's Coffe uteservering, så satt vi där med filtar om oss och bara tjötade om allt möjligt och skrattade så hela göteborg skakade.. Haha nejdå, sen är vi så tjocka så att vi åker till donken och köper PLUS MENY HAHAHA! Anledningen till det är att vi ville ha glasen ahahha. Fyfan va mättsamt, satt där i en halvtimme innan vi fick i oss maten.. Mina pommes blev kalla och äckliga så kom Alex från ingenstans, och åt upp dom :D
A det var la typ det vi gjorde igår kväll, OCH FYFAN VA KUL VI HADE! HAAHHA, OMG, SKRATTADE SÅ VI FICK ONT I MAGEN. Älskar min fina bästis!

WE LÖVE FOOOD!

Frank's uteservering!


DONKEN FÖRFAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0