i will never say never

Hej Hej Hej!
Förlåt men orkade inte uppdatera igår när jag kom hem, var sjukt trött!
Mötte upp Celine runt halv fem i stan, vi drog mot vasa och mötte upp Adam och Alex. Fast var inte med Adam så länge, så jag Celine och Alex drog mot vasa cafét och satt där en stund, sedan gick vi mot hemköp och köpte cider kakor och neffes och sedan drog vi till guldheden hem till Alex en stund, hans tvillingbror och kompis var också hemma, satt och tjötade lite sedan skulle dom vidare på fest så jag och Celine drog vidare in mot stan och satt och tjötade ett bra tag så skilldes vi åt runt halv elva och jag tog bussen tjugo i elva. Tog 95an klockan elva från torget mot radiotorget, fast råka gå av en hållplats innan så jag hamnade på sändaregatan... Typiskt mig! Ändå hade Jennifer sagt till mig flera gånger att gå av efter sändaregatan på radiotorget hahahah. Så jag tog en liten promenix upp mot radiotorget, det tog ett tag att fatta att jag hade gått av på fel hållplats men tillslut ramla polätten ner! Hahaha, så jag vandrade upp mot radiotorget och mötte upp Jennifer Ebba Linnea Hanna och Emelie sedan drog vi mot torget, och sedan vidare hem. Så orkade inte uppdatera när jag var hemma sen!
Somnade la runt halv ett typ, just nu sitter jag hos min pappa kom hit för en liten stund sen. Ska passa min lillebror tills kvart i tre och sedan tar syrran över till halv sex..
Aja, det var väl det jag hade att säga för nu!

Go fika på vasa cafét

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0