LOCA LOCA LOCA

Hejsan Hoppsan.
Gothia veckan har ju börjat här i vårat älskade Göteborg nu, invigningen var idag fast dock var man ju inte där.. Rätt så surt faktiskt men men..
Igår träffade jag Älsklingen, Emma och Emilia världens skönaste indier typ! Hahahah dom var så jäkla balla, det hade brunnit vid hagakyrkan så vi följde dom till brunnsparken så dom skulle komma på rätt spårvagn, stackarna helt vilse var dom!
Kvällen idag spenderade jag med min Älskling och min Bästavän, mysigt mysigt!
Har borstat tänderna och gjort två flätor, orkar inte ta bort mitt smink ikväll.. Vilket jag alltid gör annars! Oftast!
Tror jag ska klä av mig och sedan lägga mig i sängen och kolla vänner kanske.. Sen sova!
Hörs imorgon, pusshaj

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

hihi tack :D

2011-07-19 @ 10:00:55
URL: http://perssoneemma.blogg.se/
Postat av: nutjarin - bloggare från Strängnäs

sv: Tack sötnos! :)

Hur är det?:)

2011-07-19 @ 13:52:42
URL: http://nutjarinjw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0