Man måste vara ung och galen, för att bli gammal och erfaren.

Förlåååt att jag inte uppdaterat på sista tiden.. Har haft fullt upp!
Var barnvakt åt sötaste Valentino i fredags, träffade älsklingen en stund och sedan följde Emmsi med mig och Valle hemåt, gjorde kvällsmat åt Valle, satte på han pyjamas och bytte blöja och borstade tänderna. Fick inte honom till sängs förens klockan var åtta, och då skrek han och tjöt. Jag gav han vällingen vilket han inte ville ha utan struntade i.. Sedan gav jag han nappen och efter en stund somnade han.. Skönt!
Rosanna (mamman) kom hem runt tio i tolv, och jag och Emma tog bussen 18 över och var hemma fem över halv.
Vi sov hos mi madre för att Emilia (min syster) inte ville vara ensam..
Igår så var det mest segdag från början, men Jennifer kom hit runt fyra, fem och vi softade framför vänner och senare drog vi ut, vidare mot stan och sedan mot wieselgrensplatsen, mötte upp älsklingen & Menderes, FAAAAAAASEN VAD DET REGNADE ASSÅ!!! Vi gick till black diamond och chillade lite där sedan tog vi spårvagnen vid tio i elva och bussen från stan åtta över från stan, gick med Jennifer av på smyckegatan så gick vi och sjöng och skrek och typ älskade livet helt enkelt! Haha.
Kom hem runt tolv och då var min pappa inte hemma!? Så ringde jag honom, och efter många försök svarar han att han är hos några på opal på FEST med Nicolas. "Jag kommer om en timma" Japp, fick ringa flera gånger för att jag inte pallade vara själv så sa till honom att jag drar ut annars " Du går ingenstans" Sa han vid halv tre och gled in vid kvart i fyra, YEEEEEEEEEY! Sovmorgon idag eller -.- Gick upp runt kvart i ett.
Idag blir det förmodligen träffa Jennifer, och älsklingen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0