SPÖKEN ANDAR & A YOU NAME IT..

Tjolahoppsan nu såhär på natten/morgonen...
Träffade min gosi Jennifer förut vid nio, vi drog in mot staden och senare vidare mot Eriksberg och träffade Joakim en sväng, hehe. Var hemma typ tjugo i tolv, degade vid datorn och lite så.

Försökte somna för en stund sedan, hade lagt mig i sängen och lyssnade på musik.. Men efterbliven som jag är tänker jag alltid på spöken/andar, inbillar mig konstiga ljud och att någon står och kollar på mig.. Jag lyckas alltid somna och få tankarna på annat, men denna gången var det omöjligt. Så satte på datorn igen, kan lika gärna sitta uppe.. Fett ont i huvudet har jag också, får la dra en film eller nåt och vänta tills det ljusnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0