TJOSAN I TROSAN........

Hej såhär nu så här tidigt på morgonkvisten...
Sitter här med Jennifer, vi kom nyss innanför dörren..
Dagen började med att pappa typ kom in till mig halv två och sa att klockan var halv två.. Logiskt!
Sedan åkte jag in till stan vid halv fyra och mötte upp älsklingen, vi åkte vidare mot backaplan och mötte upp Zhir, sedan träffade vi Menderes och Henke och någon tjej på kville, sen kom även Kevin. Var där en stund sedan börja det regna så alla förutom Henke och hon tjejen drog vidare mot backaplan, en snabbis in på donken sedan åkte jag älsklingen och Zhir vidare till landamären och där träffade vi lite folk, sedan efter ett tag kom min ponni Jennifer! Vi var där ett tag och stötte på de drygaste tjejerna ever......... Vi drog vidare in mot stan vid halv tio, käkade donken, sedan var vi hemma typ vid tio över elva och sen drog vi ut tio över tolv och träffade Adam och Brandon, var hemma hos dom tills typ nu. Har ba softilerat och sådära. Nice. Nu ska vi sova!! Men först kanske kolla på ett avsnitt av vänner.. Yey.
Godnatt!

Tunga blattar!

Zhir & Menderes.

Zhir och bebis!

FOLK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0