When it was good

Hejsan!
SItter hemma hos pappa just nu med skorna på, ska strax dra mig iväg mot Emma!
Vaknade upp hos Marie vid två, eller det var då jag gick upp. Vi somnade väl runt halv åtta.
HAHAHA vi hade en så sjukt go natt! Orkar inte berätta om den.. Men det var nice iallafall!
Gick hem runt tre tror jag, eftersom Marie fortfarande låg och sov och jag kände att jag behövde gå hem och byta kläder och fräsha till mig lite, och vänta på pappa och lillebrosan för att checka hur han mådde och sådära!
Och han har samma energi som vanligt! Min lilla sötnos..
Jaja, vi kanske hörs senare ikväll eller så gör vi inte det.. Haha.
Puss så länge!

Detta har jag på mig idag, dålig bild men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0